REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGOpremium24.sky-shop.pl/§1Określenie Sprzedawcy1. Właścicielem Sklepu jest:AMK Artur Krawczykz siedzibą w 03-140 Warszawa, Odkryta 38/8NIP: 5242607010REGON: 142132390E-mail: biuro@premium24.sky-shop.pl/§2Postanowienia ogólneSklep szybkiepremium.pl prowadzi sprzedaż usług polegających na stworzeniu konta w danymserwisie www. Sklep nie sprzedaje kont ani pobiera żadnych opłat za dostęp i korzystanie z danegoserwisu. Opłata za usługę dotyczy stworzenia konta. Wszystkie konta są własnością danegoserwisu. Używając stworzonego konta zgadzasz się i akceptujesz wszystkie regulaminy serwisuodpowiedniego dla tego konta. Znaki towarowe, nazwy, zdjęcia są własnością odpowiednich firm izostały użyte jedynie w celach informacyjnych - zgodnie z prawem cytatu. W przypadku usługistworzenia konta w serwisie netflix.com z konta można korzystać jedynie na PC/Laptop. Wprzypadku użytkowania konta na innym urządzeniu reklamacje nie będą uwzględniane.1. Sklep internetowy [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu na podstawieniniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].2. Klientem [dalej Klient] może być:• pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała wPolsce lub na terenie Unii Europejskiej,• pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce lub naterenie Unii Europejskiej,• osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, którejustawa przyznaje zdolność prawną, z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej, którajest uprawniona do podejmowania decyzji, oraz zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu,• osoba małoletnia działająca za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.4. Ceny podane w Sklepie są cenami ostatecznymi (zawierają wszystkie podatki i opłaty).5. Towary dostępne w Sklepie są nowe i są wolne od wad fizycznych i prawnych.Odpowiedzialnośćza wady określona jest przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności art. 12 ust 1 pkt 13ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami), art 556 oraz 556(1) 556 (3) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).§3Zamówienia1. Zamówienia można składać w następujący sposób:•za pośrednictwem formularzy interaktywnych dostępnych na stronach internetowych Sklepu(koszyk klienta),•e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na weryfikację Klienta iodbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie na podany podczasskładania zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej przedmiot zamówienia. W przypadkupodania niepełnych, błędnych, sprzecznych informacji przez Klienta podczas składaniazamówienia, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu usunięcia błędów.3. Dla stron wiążące są informacje widoczne na stronie internetowej Sklepu przy kupowanymtowarze w momencie złożenia zamówienia. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystykitowaru, jego cech, elementów wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniuKodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru.5. Składając zamówienie, Klient, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamówionychproduktów.6. Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją okolejnych etapach realizacji zamówienia:•po weryfikacji złożonego zamówienia, Sklep przesyła na podany przez Klienta adres pocztyelektronicznej, informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciuzamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w§3 ust. 5 powyżej i z chwilą jej otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adrespoczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas składaniazamówienia adres pocztowy.8. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, termin realizacji zamówienia będzie liczonyod momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunkubankowym Sklepu.9. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez KodeksCywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu§4Płatności1. Klient ma do wyboru formy płatności:•płatność elektroniczna za pośrednictwem ePłatności Sp. z o.o. Sp. k. - HotPay.pl (elektroniczna).2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.4. W przypadku płatności przelewem, należność powinna zostać uregulowana wciągu 7 dnikalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia.§5Wysyłka towaru1. Zamówiony towar Sklep wysyłany jest za pośrednictwem poczty email§6Reklamacje /rękojmia/W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowanytowar wraz z opisem niezgodności.2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaruwraz z opisem niezgodności.3. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.4. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez KodeksCywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.5. Klient w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):•wymiany towaru na nowy;•naprawy towaru;•obniżenia ceny;•odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Skleprozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:•łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;•charakter wady – istotna czy nieistotna;•to, czy towar był wcześniej reklamowany.6. Sklep może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru podwarunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania, lub w porównaniuz drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów. Sklep zaproponuje w takimwypadku alternatywne rozwiązanie.7. Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywaniareklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywaniasporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np.;•za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ,•za pośrednictwem śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej wKrakowie, przy ul. Ujastek 1 (budynek "S"), 31 – 752 KRAKÓWhttps://bip.malopolska.pl/wiihkrakowPrzebieg postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określonyjest przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa (w szczególności w ustawie z dnia 23 września2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich).8. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z Usług świadczonych przez Sklep należy przesyłaćna adresy podane w paragrafie 1 niniejszego regulaminu§7Prawo odstąpienia od umowy1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient będący konsumentemma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczeniatowaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenieoświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.•oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy oprawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),•drogą mailową na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu•listownie na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu odumowy na swój koszt.4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymaćsię ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lubdostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiwcześniej.5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. Wprzypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.6. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawyprzedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklepzwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania,zabezpieczenia, nadania).8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów:•dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianieświadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpieniaod umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;•w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programykomputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostałootwarte po dostarczeniu;•o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przezSklep utraci prawo odstąpienia od umowy.9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Klientowi niebędącemukonsumentem.10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystaniazniej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowaniarzeczy§8Ochrona prywatności1. Sklep przetwarza dane osobowe Klientów w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa wzakresie określonym w Polityce Prywatności (załącznik 3)§9Środki techniczne1. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu i składaniazamówień na produkty, niezbędne jest:a) urządzenie końcowe (np. komputer, tablet, smartphone) z dostępem do sieci Internet iprzeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);c) włączona obsługa JavaScript;d) akceptacja wykorzystywania plików cookies (wymagane w celu złożenia zamówienia).§10Postanowienia szczególne1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, niniejszy Regulamin stanowiregulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1ustawy z dnia 18 lipca2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.2. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep są następujące:•zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep,•przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia,przebieg realizacji zamówienia,3. Tryb zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:•w zakresie umowy sprzedaży on-line oraz umowy o świadczenie usługi przesyłaniawiadomości e-mail, w których Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia, przebieg realizacjizamówienia, - określone zostały w paragrafie 3 Regulaminu.4. Warunki rozwiązywania umów sprzedaży on-line określają bezwzględnie obowiązujące przepisyprawa§11Wejście w życie i zmiany Regulaminu1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail wskazany wustawieniach konta.5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposóbokreślony w ust. 3.6. Sklep uznaje, iż Klient posiadający konto na stronach internetowych Sklepu zaakceptowałzmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.7. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawopolskie.Formularz odstąpienia od umowy (załącznik 1):https://szybkiepremium.pl/odstapienie.pdfFormularz reklamacyjny (załacznik 2):https://szybkiepremium.pl/reklamacja.pdfPolityka prywatności§1POSTANOWIENIA OGÓLNE1. Polityka prywatności zawiera zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sklep, wtym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których danedotyczą, a także informa